Ses Illes, terreny vedat per al Terrassa FC
Esports
Les visites del conjunt terrassenc a rivals d’aquella zona, des de la creació de la Segona Federació, no acostumen a ser positives. En nou desplaçaments només ha sumat 4 punts
- Hamza El Melyani, campió a Barcelona
ARA A PORTADA
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç” Pilar Màrquez
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Publicat el
26 de setembre de 2023 a
les 17:12
D’ençà que es van crear les noves categories i el Terrassa FC juga a la Segona Federació, el conjunt egarenc encara no ha pogut guanyar en cap dels desplaçaments que ha fet per jugar amb rivals de les Illes Balears. L’empat del passat diumenge al camp del Formentera va suposar el quart en els nous encontres que l’equip egarenc ha fet des de la temporada 2021-2022, la primera del nou ordre de les competicions del futbol estatal.
En la primera temporada a la Segona Federació, el bagatge de les visites del Terrassa FC a contraris de les Balears es va saldar amb tres derrotes i un empat. Particularment doloroses van ser les que va encaixar als camps de Formentera i Ibiza Islas Pitiusas, que van acabar amb els locals imposant-se per 3 a 0. L’altre enfrontament d’aquesta temporada amb derrota a les Illes, al camp del Peña Deportiva, va finalitzar amb un 1 a 0 en contra dels egarencs, mentre que l’únic punt que van sumar el que llavors entrenava el tècnic Jordi López, va ser amb l’Andratx i va ser sense gols.
La segona temporada a la nova categoria va ser una mica més productiva, amb dos empats i dues derrotes. El Terrassa FC d’aquella campanya va sumar un punt en dos desplaçaments, concretament, al camp de l’Ibiza Islas Pitiusas, amb una igualada a un gol, i al del Mallorca “B”, amb un resultat final d’empat a dos gols.
Quant a les dues derrotes de la 2022-2023, van ser per 3 a 1 al camp de la Peña Deportiva i per 2 a 0 al Municipal de Sant Francesc de Formentera. En definitiva, el botí de les visites del conjunt egarenc va ser de dos punts sobre 12 possibles.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Golejades d'Atlètic i Egara i primera victòria del CD Terrassa a la lliga
-
Esports
Un Egara més efectiu s'endú el derbi contra l'Atlètic a Can Salas
-
Esports
El tercer triomf consecutiu és el repte d’un Terrassa FC radiant
-
Esports
Doble derbi egarenc per a la doble jornada de hockey
-
Esports
Un gol de l'egarenc Álex López impulsa el Terrassa FC a les places de "play-off"
-
Esports
Terrassa acollirà la sortida d'una etapa de la Volta a Catalunya