El CD Terrassa visita la Real Sociedad, un rival directe
El Club Egara visita el Polo i l'Atlètic rep el Jolaseta
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 14 d’octubre de 2023 a les 07:56
Actualitzat el 13 d’octubre de 2023 a les 19:13
“En aquest partit hem de continuar amb la línia ascendent que estem mostrant en el nostre joc. Més enllà dels resultats, l’equip està creixent i hem de fer que això cristal·litzi en resultats. La Real Sociedad és un rival directe, un equip que, com nosaltres, estarà a la zona mitja-baixa de la taula. Seria molt important tornar de Donosti amb un bon resultat”. Són paraules d’Alejandro Ayabarrena, l’entrenador del conjunt femení del CD Terrassa, que afronta diumenge a les 13 hores un important compromís al camp municipal de Zubieta.
Amb una sola victòria, un empat i tres derrotes, el CD Terrassa ocupa l’antepenúltima posició a la classificació de la lliga de Divisió d’Honor femenina amb quatre punts, dos menys dels que tenen les donostiarres, sisenes amb sis punts.
Ayabarrena destaca la importància d’un partit amb moltes coses en joc per als dos equips. “Haurem de jugar ben juntes, sense deixar espais, ja que la Real és un equip molt vertical i ens pot fer mal en les seves sortides”.
Notícies recomenades
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits
-
Esports
El Terrassa FC ha de donar una baixa
-
Esports
Vuit jugadores locals per començar a preparar la Pro League
-
Esports
Granados i Sanahuja, a la llista per a un torneig a Trebinje
-
Esports
Llistes de Max Caldas per a la preparació de la nova Pro League