
- MútuaTerrassa lidera un estudi sobre càncer colorectal
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2023 a les 13:21
L'exnedadora barcelonina Erika Villaécija, quatre vegades olímpica, s'incorpora al cos tècnic de la secció de natació del CN Terrassa. Col·laborarà en algunes competicions, però sobretot ajudarà a fer créixer la secció treballant amb els equips de base de l'entitat.
Villaécija, de 39 anys, es va retirar l'any 2018 de la competició. Ha pres part en els Jocs Olímpics d'Atenes 2004, Pequín 2008, Londres 2012 i Río de Janeiro 2016.
Ha guanyat dues medalles en els 800 metres lliure del Mundials de natació en piscina curta de Manchester 2008 i Dubai 2010. A més, durant la seva carrera ha acumulat set medalles en els Campionats d'Espanya entre els anys 2002 i 2012, així com set medalles més en els Europeus de piscina curta entre 2003 i 2011. La seva especialitat eren els 800 metres lliure, però ha pujat a diferents podis en 400 i 1.500 lliure, així com en els relleus de 4x200.
Després d'abandonar la pràctica activa de la natació, es va dedicar a les peses i el crossfit.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina