Convidats de luxe a la Mitja Marató de Terrassa
Esports
Atletes de més de 16 països diferents participaran a la cursa
- Convidats de luxe a la Mitja Marató de Terrassa
ARA A PORTADA
- Alejandro García
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
17 de gener de 2024 a
les 20:15
La 24a edició de la Toyota Mitja Marató Internacional de Terrassa donarà el tret de sortida el diumenge 28 de gener a les 10 hores, amb sortida i arribada al Parc dels Catalans. L’Associació Esportiva Mitja Marató preveu que més de 3.000 persones participin en l’esdeveniment. En paral·lel, se celebrarà la divuitena edició de la Cursa Santi Centelles, de 5 quilòmetres. D’aquesta manera, tant els atletes professionals com els esportistes que s’estan iniciant poden participar conjuntament en aquesta prova tradicional de la nostra ciutat.
Enguany, la Mitja Marató aplegarà uns convidats de luxe. Amb més de 16 països representats entre els participants, l’objectiu és clar: batre el rècord i situar la marca en 1 hora.
En la categoria masculina, corredors kenians de màxim nivell com Mike Kiptum Boit, Sammy Kipkirui, Dickson Kiprop o Albert Kangogo intentaran batre el rècord de la Mitja Marató, però també el personal.
Pel que fa a les dones, dues atletes provinents de Kènia, Nancy Chepleting i Doris Jepkoech, també tenen opcions de superar la marca rècord.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent