Tres mesos decisius per al Terrassa FC
Els pròxims partits davant Torrent, Sant Andreu i Andratx, rivals directes, seran vitals per clarificar el camí del conjunt de Chus Trujillo cap a un possible ascens de categoria
- Tres mesos decisius per al Terrassa FC
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
08 de febrer de 2024 a
les 11:00
Actualitzat el
07 de febrer de 2024 a les
18:13
La irregular trajectòria del Terrassa Futbol Club a la lliga ha posat en perill la presència del conjunt que prepara Chus Trujillo als “play-off” d’ascens a la Primera Federació, objectiu amb el qual es va iniciar la temporada. L’equip està signant, però, la millor ratxa de la temporada.
Fa dos mesos que no perd i ha encadenat tres victòries i tres empats en les sis darreres jornades, sumant 12 punts de 18 possibles. I ho ha fet davant de rivals que estan en zona de “play-off”, com el Badalona Futur i el Lleida Esportiu.
Ara arriba l’hora de la veritat, el terç final de la temporada. Entre aquest diumenge al camp del Torrent CF i el 5 de maig, quan acabarà la lliga a casa davant la Peña Deportiva d’Eivissa, els terrassistes afrontaran 13 finals.
El marge d’error s’ha reduït de forma notable per a un Terrassa que es troba actualment a només cinc punts de distància del cinquè classificat, el darrer dels que disputaran el “play-off”. És cert, però, que els de Trujillo estan també a un sol punt de les posicions de descens, que ocupen actualment Peña Independiente, La Nucía, Cerdanyola, Manresa i Espanyol “B”.
La igualtat és la tònica dominant en la zona mitjana-baixa de la taula. Entre el proper rival del Terrassa, un Torrent que és setè, i la zona de descens, hi ha només tres punts de diferència, amb vuit equips implicats. El Terrassa és novè amb 27 punts i un balanç de 8 triomfs, 5 empats i 8 derrotes.
Notícies recomenades
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa
-
Esports
Oriol Torras: "Tinc moltes ganes de començar a treballar amb el Club Egara"