La selecció masculina de hockey perd amb l'Índia i Austràlia a la Pro League
Dimarts a les 15 hores s'enfrontaran als Països Baixos, també a Bhubaneswar
- La selecció masculina de hockey perd amb l'Índia i Austràlia a la Pro League
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de febrer de 2024 a les 14:20
La selecció espanyola masculina va encaixar dues derrotes en els dos primers partits de la Pro League, disputats a la ciutat índia de Bhubaneswar. El combinat de Max Caldas, amb nou terrassencs, va estrenar-se perdent per 1 gol a 4 davant de l’Índia i va caure per 3 a 4 contra Austràlia. Aquest dimarts a les 15 hores jugarà davant dels Països Baixos.
L’Espanya-Índia disputat dissabte va ser la reedició del duel inaugural del passat Mundial. Els de Caldas van començar molt intensos, però al minut 7, Singh Harmanpreet va batre Luis Calzado en un llançament de penal-córner. Ja al segon quart, el mateix jugador va signar el 0 a 2 en un llançament d’stroke. Només quatre minuts després, Singh Jugraj va fer el 0 a 3. El terrassenc Marc Miralles va fer l’1 a 3 al minut 34 i Upadhyay Lalit Kumar va tancar el marcador pels indis al 50.
Contra els australians, Espanya es va tornar a veure amb un 0 a 3. De nou Miralles de penal, Nicolás Álvarez i l’egarenc Pol Cabré-Verdiell van empatar amb tres dianes en vuit minuts, però Harp Lachlan va fer el 3 a 4 al minut 52.
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any
-
Esports
Constantinos Tsakiris: “Al Terrassa FC no hi ha història d’èxit”