Mario Mollá, dotzè en els 4x100 estils mixt al Mundial de Doha
Va compartir relleu amb Carmen Weiler, Carles Coll i María Daza
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2024 a les 12:10
Actualitzat el 14 de febrer de 2024 a les 12:57
El nedador mallorquí del CN Terrassa Mario Mollá ha participat aquest dimecres en el relleu mixt espanyol dels 4x100 metres del Mundial de natació que es disputa a la capital del Qatar, Doha. L'equip espanyol s'ha classificat en dotzena posició amb un temps de 3'49"07, quedant-se a 1 minut i 42 centèsimes de la gran final, que es disputarà aquest dimecres a la tarda a Doha.
Mollá i els seus companys de relleu han nedat la tercera sèrie. S'han llançat a l'aigua, per aquest ordre, Carmen Weiler, Carles Coll, Mario Mollá i María Daza.
El nedador de 21 anys nedarà encara dues proves més en aquest Mundial. El divendres es llançarà a l'aigua en els 100 papallona i diumenge tancarà la seva participació amb el relleu de 4x100 estils.
Per la seva banda, l'extremeny César Castro prendrà part en altres dos relleus: els 4x200 lliure de divendres i els 4x100 lliure de diumenge, dia en què es posarà el punt final a les proves de natació del Mundial.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"