El CN Terrassa tanca el Campionat d'Espanya amb 9 medalles
L'extremeny César Castro va completar la seva gran actuació amb dues medalles d'or i una de bronze

- Imatge de Genís Roca -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de febrer de 2024 a les 13:40
Els nedadors del Club Natació Terrassa van tancar diumenge la seva participació en el Campionat d’Espanya Open d’hivern celebrat a la piscina de Can Llong de Sabadell amb un excel·lent botí de 9 medalles en la categoria absoluta (5 ors, 2 plates i 2 bronzes). Durant el cap de setmana, els participants del CN Terrassa van completar el seu botí de medalles amb dos ors, una plata i un bronze.
L’extremeny César Castro va ser el gran protagonista en adjudicar-se la final dels 200 lliure amb un temps d’1’46”46. Va establir també el rècord d’Espanya de la distància i també la plusmarca del campionat. Castro va pujar també al podi amb el relleu de 4x100 estils del CN Terrassa, que es va penjar l’or amb un registre de 3’41”52, compartint posta amb Alejandro Calderón, Víctor de Pablo i Alberto Lozano.
La tercera medalla de Castro va arribar en els 100 lliure. Va fer bronze amb un temps de 49”50, en una final que va guanyar Sergio de Celis (CN Sabadell) amb 48”34, seguit del francès Rafael Fente amb un temps de 48”86.
En el relleu femení de 4x100 estils, Carla Seco, María Romanjuk, Aida López i Esther Morillo van assolir la plata amb un temps de 4’13”73.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC fitxa el defensa neerlandès Erik Schouten
-
Esports Plata per a la selecció femenina júnior al Mundial de waterpolo
-
Esports El tècnic egarenc Andreu Enrich, campió amb Alemanya
-
Esports Empat del San Cristóbal contra el Sant Andreu
-
Esports Un gol al final condemna a un bon Terrassa FC
-
Esports Magnífic bronze per a la selecció femenina