La Copa del Rei de waterpolo es jugarà a Mallorca
El CN Terrassa coneixerà el seu rival en el sorteig que se celebrarà el dijous 8 de març a la capital balear
- La Copa del Rei de waterpolo es jugarà a Mallorca
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
29 de febrer de 2024 a
les 17:24
La piscina de Son Hugo de Palma de Mallorca acollirà entre el divendres 12 i el diumenge 14 d'abril la trenta-vuitena edició de la Copa del Rei de waterpolo, en la qual participarà el CN Terrassa, que es va classificar en tercera posició en acabar la primera volta de la lliga de Divisió d'Honor.
El sorteig dels aparellaments de quarts de final se celebrarà el dijous dia 8 de març a les 17 hores al Palau Municipal d'Esports de Son Moix, a la mateixa capital balear.
Els vuit equips participants seran els següents: CN Atlètic Barceloneta, CN Sabadell, CN Terrassa, CE Mediterrani, CN Barcelona, CN Sant Andreu, Tenerife Echeyde i CN Mataró. Els canaris són l'únic conjunt de fora de Catalunya que disputarà aquesta competició.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final