“Ha faltat estabilitat i continuïtat”
Esports
El capità del Terrassa FC, Àlex Fernández, veu molt complicat aspirar a res més que la permanència i considera imprescindible mantenir l’equip a la Segona Federació
ARA A PORTADA
-
Terrassa S’obre l’adjudicació dels 51 habitatges de protecció oficial a l'AEG: així funciona la compra per a 75 anys Joan Muñoz
-
Terrassa Ja hi ha data per l’encesa de llums de Nadal: coincidirà amb la jornada de reflexió del 29-N Joan Muñoz
-
Terrassa Fer barri, donar suport al comerç de proximitat i pel camí, menjar: arriba la 10a Festa de la Paella Joan Muñoz
-
Terrassa Nova sala de cinema IMAX al Cinesa del Parc Vallès: “Quan parlem de cinema, parlem d'experiències” Lucas Jiménez
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
01 de març de 2024 a
les 10:29
Actualitzat el
01 de març de 2024 a les
10:31
Falten deu jornades que seran deu finals per a un Terrassa FC que es troba a un sol punt de distància de les posicions de descens a la Tercera Federació, un fet que seria tota una catàstrofe per a un equip fabricat per pujar que ara està gairebé exclusivament centrat a assegurar la permanència tan aviat com sigui possible.
El capità del Terrassa FC, Àlex Fernández, es mostra convençut que l’equip tindrà un final de campionat tranquil i que assolirà l’objectiu de la permanència. “Si estem a baix és perquè no hem ofert l’estabilitat i la continuïtat d’altres anys”, assenyala el migcampista terrassenc, que reconeix alhora que l’equip ha merescut guanyar alguns dels partits que ha acabat perdent.
“Estem centrats a sumar el màxim de punts possibles. I si arribem a temps, no descartem altres fites”, comenta l’egarenc. La classificació mostra, però, que l’equip es troba a 11 punts de distància de les posicions de promoció d’ascens quan queden només deu partits per jugar, sis a casa i quatre a fora.
El migcampista terrassista considera que estan desenvolupant una campanya massa irregular, una circumstància que els està penalitzant. “Vam començar la lliga amb un dèficit de punts molt gran. Després hi va haver un canvi de dinàmica, però no hem sabut trobar la regularitat necessària per ser a dalt. Els equips que hi són, hi són per mèrits propis”, rebla el futbolista.
Àlex Fernández s’entrena aquesta setmana encara en solitari, per bé que dilluns ja tornarà a entrenar amb el grup. Igual que el seu company Adri Lledó, es recupera d’una lesió muscular als isquiotibials de la cama dreta. Lledó, però té encara un procés de recuperació més llarg per endavant.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
La millor arrencada d’una curta història
-
Esports
Els penals somriuen al San Cristóbal
-
Esports
Juanjo Pascual i la seva gossa Mia, bicampions d'Europa
-
Esports
Nou jugadores de Terrassa, a la convocatòria de la selecció femenina de hockey
-
Esports
L’Atlètic té la segona posició al seu abast
-
Esports
El Natació s’estrena a casa contra el Barcelona