Càstig excessiu per al San Cristóbal al camp de la Rapitenca
L'expulsió molt rigorosa de Max Llovera en el minut 25, quan millor jugaven els parroquials, ha condicionat un partit que han guanyat els locals per 4 a 0, un resultat massa inflat
- Concentració de la PAHC Baix Montseny a la plaça de la Vila de Sant Celoni -
- Jordi Purtí
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2024 a
les 14:22
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
12:06
Excessiva derrota del San Cristóbal al camp de la Rapitenca. Els de Cristian García, que tornen a caure a places de descens directe, han caigut per un injust 4 a 0 en un matx que s'ha vist condicionat per una rigorosíssima expulsió del defensa Max Llovera, en el minut 25.
Els primers minuts de la primera meitat han estat d'equilibri, si bé els locals han tingut un parell d'arribades a l'àrea, la millor un xut creuat de Titi Que ha sortit fora.
A partir d'aquí, els de Cristian García han ofert els seus millors moments.Iván Cabellud, després d'un llançament de falta per part de Miki Martínez, ha xutat molt ajustat al pal de la porteria local.
Després ho ha intentat Miki Martinez amb un tir que ha sortit fora. Més tard, Max Llovera ha estat a prop del gol en una rematada de cap després d’una centrada de Joan Cervós des del cantó esquerre, que s'ha perdut per sobre del travesser.
Quan millor estava el conjunt parroquial, l'àrbitre ha volgut tot el protagonisme d'un partit que transcorria de forma molt correcta i en una decisió surrealista ha expulsat a Max Llovera, mostrant-li la segona targeta groga en una acció que ni tan sols era falta.
En el minut següent, i en un córner, Xavier Sámper ha marcat l'1 a 0 i, cinc minuts més tard, ha arribat el segon dels locals en una llarga jugada que ha acabat culminant José Carlos amb un xut per baix.
Amb el partit trencat, el San Cristóbal ha intentat reaccionar i el tècnic dels parroquials han fet entrar a Guillem Vilà per Joan Cervós. Fins al descans ha provat de retallar distàncies, però no ha pogut crear opcions per marcar.
A la represa, han entrat Roger Escamilla i Joao Víctor a les files dels de Cristian García. El conjunt parroquial ha volgut la pilota davant d'un contrari que ha sentenciat al contraatac. Titi i, sobretot, Ian, han gaudit de bones opcions per als locals, però no les han concretat.
El San Cristóbal ha pogut marcar en ocasions d'Iván Cabellud, i Piovaccari, després de dues precises centrades d'Óscar Sierra, però la rematada de cap del primer ha acabat a córner i la del davanter italià l'ha avortat el porter Dan Reverté amb una bona intervenció.
En canvi, la Rapitenca ha augmentat la seva renda en un parell de contraatacs que Titi, en el minut 77, i Adam, en l'últim minut de l'encontre, han encertat davant de Lázaro.
Pel San Cristóbal han jugat: Lázaro, Óscar Sierra, Otero, Carlos Olmo, Max Llovera, Joan Cervós (Guillem Vilà, m. 35), Guillem, Miki Martínez, Peke (Joao Víctor, m. 46 (Piovaccari, m. 63)), Oliver Kota (Roger Escamilla, m.46) i Iván Cabellud.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final