376.367 euros del CSD per a l'Estadi Municipal Martí Colomer
La subvenció servirà per reparar algunes mancances de l’equipament, que té la marca de Destinació de Turisme Esportiu
- 376.367 euros del CSD per a l'Estadi Municipal Martí Colomer
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2024 a
les 19:27
Actualitzat el
21 de març de 2024 a les
19:29
El Consejo Superior de Deportes (CSD) atorgarà una subvenció de 376.367 euros que serviran per adequar les instal·lacions de l’Estadi Municipal Martí Colomer. Aquesta ajuda s’emmarca dins del fet que aquest equipament està adherit a la marca Destinació de Turisme Esportiu (DTE) i la intenció és escometre una sèrie de millores que permetin recuperar algunes de les activitats relacionades amb el hockey que es desenvolupaven aquí, com és el cas de les concentracions de les seleccions espanyoles de diverses categories, tant masculines com femenines.
La gestió d’aquesta subvenció ha sigut una iniciativa del Servei de Patrimoni i Manteniment de l’Ajuntament de Terrassa i, entre les accions que es podrien dur a terme amb aquest muntant econòmic entrarien una reforma dels vestidors de l’estadi, l’aplicació de mesures per disposar d’energia sostenible, millorar les condicions del reg, l’accessibilitat a la instal·lació i, també, millores quant a les possibles retransmissions televisives.
De moment, no hi ha dates per iniciar aquests arranjaments d’unes instal·lacions que es van remodelar l’any 1992, amb motiu de la celebració dels Jocs Olímpics de Barcelona. Terrassa, com a subseu d’aquesta cita olímpica, va acollir les competicions masculina i femenina de hockey i en aquest estadi, llavors conegut com a Camp Federatiu, s’hi van disputar alguns partits.
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa