VÍDEO | El "golaço" de Dani Olmo que dona la volta al món
El davanter terrassenc del Leipzig va batre el porter Bento
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2024 a les 11:34
Ni Vinicius, ni Lamine Yamal, ni Endrick. La gran estrella del partit internacional que va enfrontar al Santiago Bernabéu les seleccions d'Espanya i Brasil va ser un futbolista de Terrassa. Dani Olmo va signar un autèntic partidàs. Va ser l'autor del 2 a 0 al minut 36. Va ser un gol extraordinari, que es va fabricar tot sol per acabar batent el porter Bento pel pal llarg.
El davanter egarenc del Leipzig va disposar d'alguna altra oportunitat, va donar assistències als seus companys i va participar activament en l'atac de la selecció espanyola, que va acabar empatant a tres gols davant del Brasil. Els altres dos gols espanyols els va anotar el capità Rodrigo de penal.
[video width="1274" height="720" mp4="https://www.diarideterrassa.com/wp-content/uploads/2024/03/Gol-Dani-Olmo.mp4"][/video]
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"