Deu terrassencs es concentren a París
El seleccionador espanyol de hockey, Max Caldas, ha donat a conèixer la convocatòria per a la pròxima concentració, que tindrà lloc entre el diumenge vinent i el dimecres 24 a l’estadi Yves-du-Manoir de la ciutat francesa de Colombes
- Deu terrassencs es concentren a París
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2024 a les 18:12
Actualitzat el 16 d’abril de 2024 a les 18:13
El seleccionador espanyol masculí de hockey, Max Caldas, ha donat a conèixer la llista de 24 jugadors convocats per a la concentració que es desenvoluparà entre el diumenge vinent i el dimecres 24 a l’estadi Yves-du-Manoir de la ciutat francesa de Colombes, al nord de París, on es disputarà la competició de hockey dels Jocs Olímpics d’aquest país. Entre ells hi ha els seus deu jugadors terrassencs: Jordi Bonastre, Pau Cunill, Pepe Cunill i Marc Vizcaino (Atlètic); Xavi Gispert i Pere Amat (Club Egara); Edu de Ignacio-Simó (CD Terrassa); Marc Recasens (Polo); Marc Miralles (Bloemendaal); i Gerard Clapés (Oranje Rood). Espanya disputarà dos amistosos contra França el dimarts 23 a les 10 hores i el dimecres 24 a les 11 hores.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"