La previsió de pluja ajorna el Ral·li de Motos Històriques de l'Escuderia MATHC
Els organitzadors han optat per traslladar la seva celebració i la Ruta Homenatge a Jaume Soler a unes altres dates encara per determinar
- La previsió de pluja ajorna el Ral·li de Motos Històriques de l'Escuderia MATHC
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2024 a
les 10:13
Actualitzat el
25 d’abril de 2024 a les
12:16
La 46a edició del Ral·li de Motos Històriques que organitza anualment l'Escuderia Motor Atlètic Terrassa Hockey Club (MATHC) haurà d'esperar. Les previsions de pluja per aquest cap de setmana, data prevista per a la seva celebració, han promogut la seva suspensió temporal per part dels organitzadors.
Enguany, aquest esdeveniment estava programat amb dues jornades. Dissabte 27 d'abril s'havia fitxat una Ruta d'homenatge a Jaume Soler Claveria, un dels impulsors d'aquesta prova i que fou durant molts anys el president de l'Escuderia MATHC. Soler, de 92 anys, és un dels referents del món de les dues rodes a la ciutat i per aquest motiu es va dissenyar aquesta ruta de 200 quilòmetres en el seu honor.
Diumenge 28 d'abril s'havia de celebrar el tradicional Ral·li de Motos Històriques, però les previsions meteorològiques adverses que es preveuen per aquests dies han obligat l'organització a prendre aquesta decisió. Les dues activitats, però, no se suspenen i, ben aviat, des del MATHC s'informarà de les possibles noves dates per a la seva celebració.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final