La 15a edició del Torneig de Tennis Inclusiu del CD Terrassa es va celebrar el passat 12 de maig[/caption]
La jornada va comptar amb la presència de la Regidora d'Esports de l'Ajuntament de Terrassa, Sarai Gascón, i de diverses autoritats de Matadepera, com l'alcalde Guillem Montagut i el regidor Francesc Llobet. Dels centres participants, a més dels esportistes, van assistir-hi membres directives de les entitats per donar suport a tots els jugadors i jugadores. També van assistir-hi la presidenta del CD Terrassa Hockey, Lídia Martí, i un dels membres de la junta de tennis del club, Toni Gutiérrez.
Èxit del torneig de tennis inclusiu del CD Terrassa
Esports
Diferents alumnes de Fupar, Prodis i Cipo Sabadell han tingut l’oportunitat de compartir pista amb els socis de l’entitat
- Èxit del torneig de tennis inclusiu del CD Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Crida a Terrassa per recollir ajuda humanitària pels afectats dels terratrèmols de Veneçuela Aketza Martín
-
Terrassa El ple avala el complex residencial i l'eix de vianants a les naus de la carretera de Montcada Pilar Màrquez
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Terrassa Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg” Arnau Fort
Publicat el
14 de maig de 2024 a
les 19:41
Les instal·lacions del CD Terrassa (les Pedritxes) van acollir amb gran èxit la 15a edició del Torneig de Tennis Inclusiu del club. Diferents usuaris de Fupar, Prodis i Cipo Sabadell van tenir diumenge passat l'oportunitat de compartir pista amb els socis de l'entitat. Així, l'objectiu de l'esdeveniment és demostrar, amb la col·laboració de socis voluntaris i de nens de l'Escola de Tennis, el compromís del club amb la inclusió i l'esport per a tothom.
La presentació del torneig va tenir lloc a les 9.30 hores. Posteriorment, es va iniciar la competició, que va constar de dues modalitats diferents. A les 13 hores, es va celebrar l'entrega de premis i un pica-pica per posar punt final a la jornada.
[caption id="attachment_543163" align="aligncenter" width="700"]
La 15a edició del Torneig de Tennis Inclusiu del CD Terrassa es va celebrar el passat 12 de maig[/caption]
La jornada va comptar amb la presència de la Regidora d'Esports de l'Ajuntament de Terrassa, Sarai Gascón, i de diverses autoritats de Matadepera, com l'alcalde Guillem Montagut i el regidor Francesc Llobet. Dels centres participants, a més dels esportistes, van assistir-hi membres directives de les entitats per donar suport a tots els jugadors i jugadores. També van assistir-hi la presidenta del CD Terrassa Hockey, Lídia Martí, i un dels membres de la junta de tennis del club, Toni Gutiérrez.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
La 15a edició del Torneig de Tennis Inclusiu del CD Terrassa es va celebrar el passat 12 de maig[/caption]
La jornada va comptar amb la presència de la Regidora d'Esports de l'Ajuntament de Terrassa, Sarai Gascón, i de diverses autoritats de Matadepera, com l'alcalde Guillem Montagut i el regidor Francesc Llobet. Dels centres participants, a més dels esportistes, van assistir-hi membres directives de les entitats per donar suport a tots els jugadors i jugadores. També van assistir-hi la presidenta del CD Terrassa Hockey, Lídia Martí, i un dels membres de la junta de tennis del club, Toni Gutiérrez.
Notícies recomenades
-
Esports
Espectacular podi terrassenc en els 100 lliure a Palma
-
Esports
Divuit terrassencs, a les convocatòries de les seleccions sub-21
-
Esports
Tres plates per al CN Terrassa en la primera jornada
-
Esports
Set waterpolistes egarencs preparen les Copes del Món al CAR
-
Esports
Natàlia Escot s'estrena diumenge a l'Europeu femení sub-19
-
Esports
János Olgyay, subcampió d'Hongria de ciclisme en carretera sub-13