La Federació Catalana de Hockey aspira al Terrassasports
Esports
La Federació Catalana de Hockey opta a aquesta concessió a través d’una UTE amb el Línia 22 i la UFEC. El divendres 14 acaba el termini de presentació de candidatures
- “Les grans empreses canviaran si la gent ho demana”
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Terrassa projecta 33 obres a 21 escoles públiques: "Seguim reclamant millores a la Generalitat" Pilar Màrquez
-
Terrassa L'Ajuntament nega cap irregularitat en els convenis amb l'entitat Actura: "Hem actuat amb totes les garanties" Joan Muñoz
-
Terrassa Queda desert el concurs de l’alberg i l’Ajuntament haurà de tornar a licitar-lo Pilar Màrquez
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
05 de juny de 2024 a
les 19:41
D’aquí a vuit dies s’acaba el termini per a la presentació de sol·licituds per optar a la concessió del complex esportiu conegut amb el nom de les Palmeres, que inclou el gimnàs Terrassasports, dos camps de futbol i diverses pistes de pàdel, entre altres actius. Fins ara, diferents entitats terrassenques han expressat la seva intenció de concórrer al concurs, com el CN Terrassa (que dilluns demanarà permís als socis per a una eventual inversió), el Terrassa FC i fins i tot el mateix gimnàs Terrassasports.
Ara ha entrat en joc un darrer actor en aquesta pugna. Es tracta de la Federació Catalana de Hockey (FCH), que veu en aquestes instal·lacions situades al nord de la ciutat, a tocar de l’Estadi Martí Colomer, una excel·lent oportunitat per disposar d’un espai per a la pràctica i la promoció de les seves activitats esportives.
La Federació Catalana, però, no concorrerà sola al concurs. Ho farà a través d’una UTE, de la mà del Línia 22 i la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC). El president de la Federació Catalana de Hockey, el terrassenc Xavi Adell, és també el vicepresident de la UFEC, l’entitat que agrupa les diferents federacions esportives del país.
Tant la FCH com la UFEC han vist amb bons ulls la possibilitat d’optar a la licitació al costat d’un dels clubs de hockey de la ciutat, el Línia 22. L’entitat que presideix el també terrassenc Raül Galy té actualment la seva seu social a l’Estadi Martí Colomer, on els seus equips entrenen i disputen els seus partits de competició.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC liquida l'eliminatòria de la Copa Federació a la pròrroga
-
Esports
Pere Aurell, al Mundial d’skyultra
-
Esports
Exitosa desena edició del torneig formatiu de l'Handbol Ègara
-
Esports
Bru Busom, guanyador del Piolet d'Or: “El que més m’atrau d’escalar és la recerca de la incertesa”
-
Esports
Terrassa acollirà la primera edició de la Cursa Solidària Pau Dinarès
-
Esports
Jacobo Garrido, campió d’Europa en 400 lliure