L'alcalde Jordi Ballart rebrà a Dani Olmo a l'Ajuntament
El jugador terrassenc, que es va proclamar campió de l'Eurocopa 2024 amb la selecció espanyola, rebrà el reconeixement per part de la ciutadania
- Pronòstics amb un campió poc previst
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2024 a les 20:19
El futbolista terrassenc Dani Olmo visitarà l'Ajuntament de Terrassa aquest dimecres a les 17.30 hores, on serà rebut per l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, que estarà acompanyat de la tinenta d'alcalde de Projecció de la Ciutat, Ona Martínez, i de la regidora d'Esports, Sarai Gascón. Després, el jugador egarenc, que s'ha proclamat recentment campió de l'Eurocopa amb la selecció espanyola a Alemanya, sortirà al balcó de per saludar a la ciutadania.
Dani Olmo, autor de tres gols, va contribuir decisivament en el triomf del combinat dirigit pel seleccionador Luis de la Fuente, rebrà l'homenatge de la seva ciutat. Tot i que va començar sense ser titular, l'atacant del RB Leipzig va fer-se amb un lloc a l'equip i va finalitzar el torneig com a màxim golejador, amb tres gols i dues assistències.
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any