La JET vol recuperar la categoria perduda
Després de baixar a Segona Catalana, el quadre egarenc ha fet cinc fitxatges per lluitar pels seus objectius. Entre tots els canvis, destaca el del nou director tècnic, David Garrido
- El darrer ple de Sarai Gascón com a regidora de Terrassa
ARA A PORTADA
- Alejandro García
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
19 de juliol de 2024 a
les 19:51
L’Odontomed JET militarà a Segona Catalana després de baixar, però afronta aquesta temporada amb un objectiu clar: recuperar la categoria. Pep Abasolo continuarà a les ordres d’un primer equip que ha incorporat cinc noves peces. D’altra banda, el club terrassenc també va anunciar el nou director tècnic, David Garrido, que susbtitueix a Jordi Llinàs en el càrrec. La JET també comptarà aquesta campanya amb quatre nous entrenadors per a les categories inferiors: Meritxell Gasulla, David Gómez, Joan Aragón i Albert Cayuelas.
La plantilla del primer equip està pràcticament tancada. Els nous fitxatges intentaran donar un plus al quadre egarenc per tornar a Primera Catalana. Dos d’aquests arriben per ocupar la posició de pívot: Ainoa Farré, que jugava a Segona Catalana amb el sènior “B” de l’Igualada, i Marta Puig, que no militava a cap equip la temporada passada. A més, s’han incorporat a les files de la JET dues bases: Marta Vila, que competia a Primera Territorial amb el Cervera, i Beth Muxi, que ve d’un període d’inactivitat. També ha arribat l’escorta Noah Pareja, que no estava a cap equip. No només hi haurà canvis al terreny de joc, sinó també a la banqueta. En aquest sentit, Andreu Yebra serà l’ajudant de Pep Abasolo. Yebra arriba a l’equip terrassenc provinent del júnior femení de l’Igualada, on competia a Interterritorial.
D’aquesta manera, la plantilla de l’Odontomed Jet per a la temporada 2024/25 serà la següent: Marta Puig, Beth Muxi, Marta Vila, Clara Musach, Norah Pareja, Laura Tamayo, Ainhoa Farré, Laia Alonso, Marta Torrens i Alba Cid.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz