- L'egarenca Isa Piralkova debuta dissabte a l'Europeu júnior amb Espanya
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
22 d’agost de 2024 a
les 17:10
Només dues setmanes després de proclamar-se campiona olímpica amb la selecció espanyola femenina de waterpolo en batre Austràlia a la final dels Jocs de París 2024, la waterpolista terrassenca Isa Piralkova disputarà, entre aquest dissabte i el dissabte 31 d'agost, el Campionat d'Europa júnior femení.
La jugadora del CN Terrassa forma part del conjunt espanyol que buscarà revalidar el títol de campiones d’Europa de la categoria. L’equip espanyol és l’actual campió de la competició, optant enguany a la tercer medalla d’or consecutiva. El torneig se celebrarà a la capital de Croàcia, Zagreb.
Piralkova completarà així una temporada rodona, després de ser una peça clau per al primer equip femení i ajudar a la selecció espanyola a assolir l’or olímpic a París. A Zagreb, les 14 jugadores nascudes entre els anys 2005 i 2008 competiran en el grup "B". Tindran com a rivals a la priemra fase Itàlia, els Països Baixos i Israel.
D'altra banda, el combinat júnior masculí disputarà l'Europeu de la categoria entre els dies 1 i 7 de setembre a la ciutat búlgara de Burgas.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major