El CN Terrassa fitxa el campió del món Hugo González
Esports
Ha disputat els tres darrers Jocs Olímpics i és una estrella de l'esquena mundial
- L'actor Darko Peric estarà al Vegan Fest de Terrassa
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
06 de setembre de 2024 a
les 12:11
Actualitzat el
06 de setembre de 2024 a les
15:17
L'equip de natació del CN Terrassa s'ha reforçat amb un dels millors nedadors del panorama internacional. Es tracta de l'especialista en esquena Hugo González de Oliveira, un nedador de 25 anys que enguany ha guanyat dues medalles als Mundials de natació i ha pres part en els tres darrers Jocs Olímpics: Río de Janeiro 2016, Tòquio 2020 i París 2024. A la capital francesa es va classificar en una meritòria sisena posició en la final dels 100 metres esquena.
Fill de pare espanyol i mare brasilera, González es va formar als Estats Units, a les universitats d'Auburn i Berkeley, on es va graduar en filologia portuguesa. Després de la cita olímpica d'aquest estiu ha decidit deixar els Estats Units i tornar a Europa. La seva incorporació al CN Terrassa suposa un important salt endavant per al club, que ha incorporat un nedador de primer nivell mundial.
Als Jocs de Río 2016, amb només 17 anys, va ser setzè en els 200 esquena i vintè en els 100 esquena. Cinc anys més tard, a la capital japonesa va ser sisè en els 100 esquena i onzè en els 200 estils.
Aquest any ha aconseguit excel·lents resultats. Es va proclamar campió del món dels 200 esquena amb un temps d'1'55"30 i es va penjar la plata en els 100 esquena. Als passats Jocs Olímpics de París, va acabar sisè en els 100 esquena.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa