Va reaccionar el Terrassa amb dues oportunitats consecutives de Carla Sánchez i Bet, però la portera Mar va evitar l’empat.
El Terrassa FC, segon al Torneig d’Històrics
L’equip que entrena Issam El Azzouzi va perdre per 2 a 0 davant del CE Mataró a la final disputada al municipal del Guinardó. Yas i Agui van ser les golejadores de l’encontre
- El Terrassa FC, segon al Torneig d’Històrics
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2024 a les 17:52
L’equip femení del Terrassa FC es va proclamar subcampió del Torneig d’Històrics en perdre per 2 gols a 0 contra el CE Mataró en la final disputada al municipal del Guinardó. Es tracta del tercer subcampionat per al conjunt que entrena Issam El Azzouzi, que ha participat quatre vegades en el torneig que organitza des de l’any 2018 el FC Martinenc.
En una final en la qual el conjunt de la capital del Maresme, que participava per primera vegada en aquest torneig, va gaudir de més i millors oportunitats de gol, les terrassenques van donar la cara en tot moment. El matx va estar obert fins al final. Les terrassistes van poder empatar en els darrers instants, però el Mataró va rematar la feina a la contra. Les groc-i-negres agafen el testimoni del Martinenc, que va ser el campió de la passada edició.
Va començar la final amb un lleuger domini del CE Mataró davant d’un Terrassa FC que es defensava de manera molt seriosa i intentava aprofitar algun llançament des de fora l’àrea per tal de generar perill. Al minut 17, la jugadora del Mataró Caste va estavellar un xut al travesser de la porteria defensada per Xènia. Al minut 40 va arribar el primer gol del matx. Male es va escapar per la dreta i va assistir a Yas, que va rematar a porteria. Xènia va refusar, però la pròpia Yas va aprofitar el refús per establir l’1 a 0.
Va reaccionar el Terrassa amb dues oportunitats consecutives de Carla Sánchez i Bet, però la portera Mar va evitar l’empat.
Va reaccionar el Terrassa amb dues oportunitats consecutives de Carla Sánchez i Bet, però la portera Mar va evitar l’empat.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"