La cronologia d’una desavinença
Fa més de quatre mesos, el CN Terrassa va decidir que Xavi Pérez no continuaria entrenant l’equip femení. La decisió va provocar un malestar que encara no s’ha superat
- I la cançó de l’estiu ha estat...
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
13 de setembre de 2024 a
les 17:49
Totes les crisis acostumen a tenir un rerefons, quelcom que ve de lluny. També aquesta. Com reconeixia ahir el mateix Joan Herrera, la que està vivint enguany el Club Natació Terrassa va començar el mes de maig amb una decisió polèmica. En el marc d’una reestructuració de l’organigrama tècnic de la secció de waterpolo, el club va decidir prescindir de Xavi Pérez, el tècnic que ha fet gran el primer equip femení de l’entitat. La decisió es va aprovar en junta directiva. Tot seguit, el tresorer Andreu Aparicio, una persona molt vinculada a la secció de waterpolo, va decidir plegar.
A partir de llavors, tant des de dins com des de fora, la figura del president Joan Herrera va començar a ser qüestionada. Quinze dies més tard, Herrera va comparèixer en roda de premsa i va denunciar atacs personals arran de la decisió presa. “Fins i tot m’han desinflat la roda del cotxe i hi ha gent que no em saluda”, va dir llavors. També va tenir paraules dures cap a dues waterpolistes, Sandra Domene i Cristina Cantero, que aquest estiu han marxat del club. Havien criticat a les xarxes socials l’acomiadament de Pérez i s’havien sentit maltractades per la directiva. “Per demanar respecte, primer se n’ha de tenir”, va etzibar.
Sense massa dies de respir, el 10 de juny va arribar un altre episodi que va afectar de manera important la credibilitat de la junta directiva en general i del president en particular. Els socis del CN Terrassa, en assemblea extraordinària, van tombar per només 2 vots a favor, 42 en contra i 17 abstencions, la intenció de la junta de concórrer a la licitació del projecte d’adquisió del Terrassasports, conegut com “Les Palmeres”.
Aquella va ser probablement la pitjor tarda de Joan Herrera en els seus tres anys i quatre mesos de presidència. No només va perdre una votació que estimava important per al futur del club, sinó que es va veure desautoritzat, en el fons i en les formes, per dos pesos pesants del club, com els expresidents Jesús Cortés i Jordi Martín, el seu antecessor en el càrrec.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final