L'Atlètic goleja el CD Terrassa per 5 a 3 en el derbi
El Club Egara ha sumat la seva primera victòria a la lliga, a casa contra el Taburiente canari
- Un gol de Diego a l'últim sospir entrega el triomf al Terrassa FC
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
13 d’octubre de 2024 a
les 14:36
Actualitzat el
13 d’octubre de 2024 a les
17:29
L'Atlètic Terrassa s'ha imposat per 5 gols a 3 al CD Terrassa al Josep Marquès en el derbi de la cinquena jornada de la lliga de Divisió d'Honor masculina i s'ha situat líder de la lliga.
Els de Les Pedritxes han aguantat bé fins al descans, però s'han vist superats a la represa. Oriol Campos ha inugurat el marcador per als de Roger Pallarols al minut 24. Al 33, Quim Malgosa ha fet el segon, però ha reaccionat el CD Terrassa gràcies a un gran gol de penal de Jan Lara. Al minut 40, Àlex Aymerich ha fet el tercer per l'Atlètic i al 43, un penal-córner transformat per Pepe Cunill ha significat el 4 a 1.
Al darrer període hi hauria encara tres gols més. Enric Miralles ha fet el 4 a 2 al 53 en la millor jugada del partit. Ha reincidit en el penal Pepe Cunill al minut 54 i quan faltaven 26 segons, el visitant Joan Miró ha robat una bola i ha allotjat un llançament a l'escaire per establir el 5 a 3 definitiu en un derbi amb gols, bon joc i molta intensitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final