Terrassa FC i San Cristóbal ja saben els seus rivals de la Copa Catalunya
Esports
La cinquena eliminatòria d'aquesta competició es disputarà el pròxim 6 de novembre i tots dos equips ho faran com a visitants
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 25 d’octubre del 2024
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2024 a
les 16:00
Actualitzat el
17 d’octubre de 2024 a les
16:02
El CF La Sénia, que milita en el grup 3 de la Primera Catalana, i el Castelldefels, que juga a la lliga Elit, seran els rivals de Terrassa FC i San Cristóbal, respectivament, en la cinquena ronda de la Copa Catalunya, que està prevista que se celebri el dia 6 de novembre. Tots dos equips egarencs ho faran com a visitants.
En el sorteig s'han tingut en compte criteris de proximitat geogràfica i prioritzant enfrontaments d'equips de diferents categories. Tots dos representants locals estan enquadrats a la Zona B en la que també hi haurà les eliminatòries Roda de Barà-Manresa, Vilafranca-Mollerussa i AE Prat-Lleida Esportiu.
Pel que fa als enfrontaments al quadrant de la Zona A, seran els següents: Manlleu-Badalona Futur, UE Vic-Sant Andreu, Tona-Olot, Badalona CF-Europa i FE Grama-Cerdanyola del Vallès. Per al Terrassa FC serà la primera eliminatòria que disputa mentre que per al San Cristóbal serà la segona, després d'eliminar a L'Escala en l'anterior ronda.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Xavi ja regna al futbol neerlandès: "Vinc a la universitat del futbol"
-
Esports
Margot Moles: l’olímpica més desconeguda
-
Esports
Subcampionat del Món per a la selecció de Hockey+
-
Esports
Plata per a la selecció femenina sub-18 de waterpolo en el Mundial
-
Esports
La selecció femenina perd amb Alemanya i jugarà per la setena i vuitena plaça del Mundial
-
Esports
Massa càstig per al San Cristóbal en l'amistós contra l'Hospitalet