Jesús Cortés presenta els integrants de la seva candidatura
Esports
Destaquen l'exlíder d'Iniciativa Manel Pérez, els exwaterpolistes Albert Robles, Jordi Pérez i Óscar Aguilar i l'extresorer Andreu Aparicio
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
23 d’octubre de 2024 a
les 11:22
Actualitzat el
23 d’octubre de 2024 a les
11:46
El candidat a la presidència del Club Natació Terrassa Jesús Cortés ha anunciat aquest dimecres els integrants de la seva candidatura. La seva candidatura, que té per lema "Un nou futur" està integrada per 11 persones. A banda de l'expresident Jesús Cortés, que va dirigir l'entitat durant 18 anys, hi trobem l'exlíder d'Iniciativa per Catalunya a l'Ajuntament de Terrassa Manel Pérez, l'anterior tresorer, Andreu Aparicio i l'entrenador de bàsquet Jordi Sociats.
Es tracta de persones amb una àmplia trajectòria dins de l'entitat. Figuren també a la llista tres exwaterpolistes formats a la casa, com Albert Robles, Jordi Pérez i Óscar Aguilar.
La completen Maribel Ortega, Lourdes Rubio, Sandra Pérez i Lorena Gómez.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Bonastre estarà uns dos mesos de baixa
-
Esports
Plata europea en bàsquet 3x3 per a Helena Oma
-
Esports
Triple medalla per a Carme Ballesteros a l'Europeu màster de trail
-
Esports
El Natació femení disputarà la “final-four” de la Copa Catalunya
-
Esports
El CN Terrassa acaba quart a Barcelona
-
Esports
Tres gols de penal d'Aleix Bozal deixen l'Atlètic sense el Campionat de Catalunya masculí