La primera victòria a casa, el gran objectiu del San Cristóbal
Esports
El conjunt parroquial s'enfronta aquest diumenge (12 hores) contra la Montañesa al municipal de Ca n'Anglada, on el balanç és d'un empat i tres derrotes
- La primera victòria a casa, el gran objectiu del San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2024 a
les 18:59
Actualitzat el
08 de novembre de 2024 a les
19:02
Guanyar al seu camp és el repte més gran del San Cristóbal per al partit d’aquest diumenge contra la Montañesa. El conjunt de Cristian García, amb uns números molt il·lusionants quan juga de visitant, no pot dir el mateix dels encontres que disputa com a local i, fins ara, el seu balanç en el municipal de Ca n’Anglada és d’un empat i tres derrotes en els quatre que ha jugat en aquest escenari.
De cara a aquest compromís, el tècnic Cristian García no podrà disposar de Ricki Calamardo i Héctor Parrado, per lesió. Podran tornar a la lliga els atacants Mario Cantí i Abde, absents en els dos últims partits, si bé tots dos ja van participar el passat dimecres a Castelldefels, en l’eliminatòria de la Copa Catalunya que els parroquials van perdre a la tanda de penals.
El tècnic del San Cristóbal va explicar que “aquest és un partit contra un rival que té el mateix objectiu que nosaltres a la lliga”, el de mantenir la categoria una temporada més. Cristian García recorda que la Montañesa, tot i la derrota del passat diumenge, “arriba amb una bona dinàmica i després d’obtenir un bon resultat a la seva última sortida”, que va ser en un camp complicat com és el del Girona B. L’entrenador egarenc va dir que “serà difícil i intentarem canviar la mala dinàmica dels partits a casa”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent