Santi Deó, reelegit president de la RFEH
Esports
Ha iniciat el seu cinquè mandat, que clourà a finals de l'any 2028
- Santi Deó, reelegit president de la RFEH
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
09 de desembre de 2024 a
les 12:27
Actualitzat el
09 de desembre de 2024 a les
12:29
Santi Deó ha estat reelegit com a president de la Real Federación Española de Hockey després d’un procés electoral en el qual no es va presentar cap altra candidatura. D’aquesta manera, continuarà al capdavant de la Federació durant un nou mandat, que finalitzarà l’any 2028, quan complirà 20 anys en el càrrec. Deó va obtenir el suport unànime de l’assemblea. Va obtenir 48 dels 49 avals possibles.
El directiu barceloní va accedir al càrrec per primera vegada el dia 22 de novembre del 2008 després d’haver exercit el càrrec de vicepresident i després d’una brillant carrera com a àrbitre internacional, en el decurs de la qual va dirigir quatre finals olímpiques, entre elles la final masculina de Barcelona 1992, i quatre de la Copa del Món.
L’any 2008, quan va substituir el terrassenc Martí Colomer (es va estar 12 anys en el càrrec) com a president, va ser l’únic candidat que optava al càrrec. Ho va ser també en les seves tres reeleccions posteriors: el novembre del 2012, el desembre del 2016 i el novembre del 2020.
Deó és el tretzè president de la Federació. “Estic molt agraït pel suport que he rebut una altra vegada. La nostra estratègia continuarà girant entorn del jugador. Junt amb els clubs i les federacions territorials, continuarem intentant dur el nostre esport més lluny per assolir els reptes”, va explicar després de la reelecció.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Finalment, el debut a la lliga del Terrassa FC serà a Castelló
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada