Santi Deó, reelegit president de la RFEH
Ha iniciat el seu cinquè mandat, que clourà a finals de l'any 2028
- Santi Deó, reelegit president de la RFEH
ARA A PORTADA
-
Les finestres del Mercat de la Independència estaran llestes pel primer trimestre del 2027 Arnau Fort
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
09 de desembre de 2024 a
les 12:27
Actualitzat el
09 de desembre de 2024 a les
12:29
Santi Deó ha estat reelegit com a president de la Real Federación Española de Hockey després d’un procés electoral en el qual no es va presentar cap altra candidatura. D’aquesta manera, continuarà al capdavant de la Federació durant un nou mandat, que finalitzarà l’any 2028, quan complirà 20 anys en el càrrec. Deó va obtenir el suport unànime de l’assemblea. Va obtenir 48 dels 49 avals possibles.
El directiu barceloní va accedir al càrrec per primera vegada el dia 22 de novembre del 2008 després d’haver exercit el càrrec de vicepresident i després d’una brillant carrera com a àrbitre internacional, en el decurs de la qual va dirigir quatre finals olímpiques, entre elles la final masculina de Barcelona 1992, i quatre de la Copa del Món.
L’any 2008, quan va substituir el terrassenc Martí Colomer (es va estar 12 anys en el càrrec) com a president, va ser l’únic candidat que optava al càrrec. Ho va ser també en les seves tres reeleccions posteriors: el novembre del 2012, el desembre del 2016 i el novembre del 2020.
Deó és el tretzè president de la Federació. “Estic molt agraït pel suport que he rebut una altra vegada. La nostra estratègia continuarà girant entorn del jugador. Junt amb els clubs i les federacions territorials, continuarem intentant dur el nostre esport més lluny per assolir els reptes”, va explicar després de la reelecció.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Dani Olmo jugarà el seu segon Mundial amb Espanya
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”