El Grup Policlínic signa un acord amb la Federació Catalana de Golf
Entre els avantatges per als seus socis hi ha una visita inicial gratuïta i diversos descomptes
- Urbanisme feminista per una Terrassa més inclusiva
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2025 a les 16:42
Actualitzat el 17 de gener de 2025 a les 16:44
L’empresa Grup Policlínic ha signat un acord de patrocini amb la Federació Catalana de Golf. Aquesta col·laboració, que s’inicia aquest any 2025, marcarà un punt d’inflexió en la promoció del benestar entre els amants del golf i els federats catalans d’aquest esport. L’acord no se centrarà només en el suport a competicions i tots mena d’iniciatives esportives, sinó que també oferirà serveis exclusius per als federats catalans, pensats per cuidar la seva salut i facilitar l’accés a serveis mèdics de qualitat.
D’aquesta manera, la Federació Catalana de Golf podrà oferir a tots els seus associats una visita informativa inicial gratuïta en el Centre Integral de Rejoveniment (CIR) per tal d’avaluar les seves necessitats de salut. De la mateixa manera, els federats catalans obtindran també un 10% de descompte en els programes mèdics realitzats en aquest centre. Tindran també accés prioritari a les cites mèdiques en els set centres mèdics del Grup Policlínic.
El president de la Federació Catalana, Ramon Nogué, assenyala: “És molt més que un patrocini. És una aliança que posa en relleu la importància de la salut, el benestar i l’esport com a pilars essencials. Amb aquesta col·laboració, reforcem la nostra missió d’oferir als federats la millor experiència, tant dins com fora del camp”.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení