L'Atlètic, a la fase final del Campionat d'Espanya de hockey sala
Es disputarà del 14 al 16 de febrer al pavelló municipal de Sant Cugat del Vallès

- L'atur a Terrassa enceta el 2025 amb un repunt gairebé imperceptible
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2025 a les 15:54
Entre el divendres 14 i el diumenge 16 de febrer, el pavelló municipal de Sant Cugat del Vallès acollirà la fase final del Campionat d’Espanya absolut masculí de hockey sala. L’únic representant del hockey terrassenc en aquesta competició serà l’Atlètic Terrassa, que es va imposar amb contundència el passat cap de setmana en la fase sector que va acollir a Can Salas.
El conjunt que prepara Roger Pallarols ha quedat enquadrat en el grup “A” juntament amb el Complutense madrileny, l’Ourense gallec i el Málaga 91 andalús. Al grup “B” es veuran les cares els amfitrions del Júnior, el Madrid Las Rozas i el Club de Campo i el Barrocanes gallec.
La primera fase es disputarà entre el divendres 14 i el dissabte al matí. Dissabte a partir de les 19.30 es jugaran les semifinals i diumenge a les 12.30 la gran final.
A la fase sector de Can Salas, l’Atlètic va acabar primer amb 12 punts. Va golejar per 18 a 0 a l’Aridaman canari, per 19 a 0 a l’Estudiantes 87 navarrès, per 10 a 2 al Salduie 78 aragonès i per 10 a 0 a l’Hércules gallec.
Els amfitrions van anotar 57 gols en quatre partits. El Salduie va ser segon amb 9 punts, seguit de l’Hércules amb 6, l’Aridaman amb 3 i l’Estudiantes amb 0.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge