Derrota de la selecció femenina davant de la Xina
El combinat de Carlos García Cuenca es va avançar dues vegades en el marcador
- El CN Terrassa topa amb el CN Sabadell a la Copa del Rei de waterpolo
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2025 a les 12:24
Actualitzat el 07 de febrer de 2025 a les 12:25
La selecció espanyola femenina de hockey ha perdut aquest divendres per 2 gols a 3 davant d'un combinat xinès al qual va derrotar per "shoot-outs" en la seva estrena a la Pro League. L'equip de Carlos García Cuenca buscava consolidar la seva progressió. L'equip s'ha mostrat sòlid i s'ha posat dues vegades per davant en el marcador, però ha acabat caient.
Espanya ha començat amb força. Només s'havien disputat tres minuts quan Patricia Álvarez ha inaugurat el marcador després d'una gran acció individual de l'egarenca Marta Segú. Tres minuts més tard, Jinzhuang Tan ha empatat en un llançament ras de penal-córner. Amb l'empat a un gol s'ha tancat el primer període.
El segon ha estat força equilibrat, amb constants arribades a ambdues porteries. A la represa, després de diverses aproximacions espanyoles, Berta Serrahima ha assistit a Candela Mejías, que ha tornat a posar per davant les de García Cuenca en una excel·lent definició de penal quan restaven només 41 segons per tancar el tercer acte.
No ha pogut Espanya mantenir el seu avantatge. Les xineses se l'han jugat jugant sense portera per tenir superioritat numèrica i els ha sortit bé. Després d'un parell de bones ocasions de Marta Segú i Paula Jiménez, dos penals-córner transformats per les xineses els han acabat donant la victòria. Quan faltaven tres minuts, Zixia Ou ha empatat. I quan quedaven només 63 segons, Jinzhuang Tan ha establert el 2 a 3 definitiu per a les xineses.
La selecció espanyola, penúltima amb dos punts, tancarà la seva estada a Sydney jugant aquest dissabte a les 9.30 del matí contra Austràlia.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení