El CN Terrassa iniciarà dilluns les obres de la coberta del seu pavelló de bàsquet per millorar-ne la impermeabilització i prevenir filtracions d’aigua de pluja. L’actuació, que forma part del pla de manteniment i millora continuada de les instal·lacions del club, tindrà una durada estimada de dos mesos.
Els treballs començaran amb el desmuntatge de les plaques solars que ocupen la coberta. Un cop lliure, s’hi aplicarà un producte impermeabilitzant per evitar filtracions. Posteriorment, es procedirà al muntatge de nou de les plaques i a la posada en marxa de la planta solar, que continuarà operativa un cop acabada l’actuació. Els treballs no afectaran les sessions d’entrenament dels equips de la secció de bàsquet.
L’obra comportarà afectacions a la zona d’aparcament. Fins a 11 places quedaran temporalment inhabilitades, entre elles les dues dotades amb carregadors per a vehicles elèctrics. Es tracta de les places que es troben alineades amb el pavelló de bàsquet, que romandran tancades mentre durin les obres.