El Gimnàstic Terrassa brilla a Pamplona

Set medalles per als gimnastes terrassencs a la capital navarresa

  • Bona actuació del Club Gimnàstic Terrassa al Campionat d'Espanya
Publicat el 01 de juliol de 2025 a les 12:08

Pamplona va acollir els Campionats d'Espanya individuals de gimnàstica artística femenina (via olímpica) i de gimnàstica artística masculina en tots els nivells. El Club Gimnàstic Terrassa va tenir representació en ambdues modalitats, assolint diversos podis i medalles.

En categoria femenina, la representació de més nivell va ser en via olímpica 9, amb l'actual campiona d'Espanya de nivell 7, Victoria Valeros, que aspirava a diversos podis. No va aconseguir una actuació rodona en tots els aparells i es va quedar sense podi a la general, però va brillar en terra i salt, aconseguint una plata i un bronze respectivament.  Va acabar sisena de la general.

La seva companya Laura Garcia, cinquena a la general, va fregar les medalles en aparells. A nivell 9 les va acompanyar Noa Granados, que reapareixia després d'una llarguíssima lesió. Per primera vegada aquesta temporada va completar els quatre aparells.

 

En nivell 7 va destacar la juvenil Clàudia Boada, que es va proclamar campiona d'Espanya en terra i es va quedar a les portes del podi a la general, finalitzant quarta.

En nivell 1, Leyre Roca va ser sisena a la general. Van competir també a la capital navarresa Irune Ferraz en nivell 3, Sofia Boada en nivell 4 i Aina Ambrosio i Júlia Camps en nivell 6.

Categoria masculina

Pel que fa a la categoria masculina, van destacar els gimnastes de base 2 i base 3, amb diferents podis. Va destacar l'actuació de Liam Alonso, tercer d'Espanya en base 2 i campió d'Espanya de terra. Per equips, Alonso va classificar-se tercer juntament amb Oliver Viciana i Aritz Alonso.

En base 3, Jan Carretero es va proclamar campió d'Espanya en terra, igual que Liam Alonso, i va acabar desè a la general. Aleix Castanyer va competir també en aquest mateix nivell. En via olímpica nivell 10 hi va competir Pol Muñoz.

Aquesta setmana s'inicia a la localitat alacantina d'Alcoi el Campionat d'Espanya individual de base, que comptarà amb una nodrida representació del Club Gimnàstic Terrassa, que competiran durant tota la setmana amb força esperances de medalla.