Tres empats dels equips locals per acabar la meitat de la lliga regular

CD Terrassa a casa, i Atlètic i Egara com a visitants, han sumat un punt a l'onzena jornada

Publicat el 23 de novembre de 2025 a les 18:21
Actualitzat el 23 de novembre de 2025 a les 18:22

Els tres equips locals de la Divisió d'Honor femenina de hockey han empatat en el seu darrer compromís de l'any. CD Terrassa, l'únic que jugava a casa, Atlètic i Egara han sumat un punt en l'última jornada de la primera volta, han sumat un punt. Ara, la lliga s'atura i està previst que torni el cap de setmana del 13 i 14 de març de 2026.

A les Pedritxes, les de Stefy Piris no han pogut amb el Castelldefels, el cuer de la classificació, i han acabat amb un 1 a 1 en el lluminós. Els dos primers quarts han acabat sense gols i, en el tercer, Mònica López ha marcat l'1 a 0. Només començar el darrer quart, la visitant Araceli Herrera, de penal-córner, ha obtingut l'empat a un gol que seria inalterable. Amb aquest resultat, el CD Terrassa finalitza la primera volta a la penúltima posició, amb només tres punts.

L'Egara, que acaba la primera fase de la lliga regular a la segona plaça, amb 26 punts, ha igualat a dos gols en el camp del Júnior. En els tres primers quarts de l'encontre cap dels dos equips ha pogut marcar i tots els gols han arribat en el darrer període. Les de Sant Cugat han marcat primer, amb un gol de Laura Bosch, però ha contestat Sofía Keenen per a les de Joan Vidal amb l'empat. A dos minuts per al final del partit, Teresa Lima ha fet el 2 a 1 per a les locals de penal-córner i, en l'últim sospir, a pocs segons per a la botzina final, Mireia Herrero, també de penal, ha establert el 2 a 2 definitiu.

I l'Atlètic de Sílvia Bonastre, que finalitza la primera volta a la quarta posició i amb 23 punts, ha empatat a un a l'Eduardo Dualde, davant del RC Polo. Les barcelonines han marcat l'1 a 0 en el segon quart, per mitjà de Mare Agterberg. Abans de la conclusió del tercer quart, Maria Torrent ha assolit la igualada per a les de Can Salas.