- “La música és una manera de percebre emocions de la gent”
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de març de 2025 a
les 07:00
Actualitzat el
26 de març de 2025 a les
19:03
Notícies recomenades
-
Gent de Terrassa
“Remoure consciències a través de la música és molt important”
-
Gent de Terrassa
“S’ha de ser rigorós i informar bé; no es pot enganyar a la gent”
-
Gent de Terrassa
“La funció pública és voluntat de servei a la comunitat”
-
Gent de Terrassa
“Molts còmics s’editen esperant que agradin i es faci una sèrie”
-
Gent de Terrassa
“S’hauria de donar formació de com funciona el món laboral”
-
Gent de Terrassa
“És important que darrere de l’entreteniment hi hagi valors”