Reconeixement als millors alumnes de Matadepera
Matadepera
L’alcalde de Matadepera i la regidora d’educació i formació van rebre els alumnes de l'escola Montcau La Mola i l'Institut de Matadepera
- L'esport, la indústria i la modernitat, en intersecció a l'MNACTEC
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2023 a
les 13:27
L’alcalde de Matadepera Guillem Montagut i la regidora d’educació i formació Dolors Martí, van rebre els alumnes de l'escola Montcau La Mola i l'Institut de Matadepera que havien tret les millors notes de la Selectivitat el passat mes de juny, així com els millors treballs de recerca. La trobada va tenir lloc a les dependències municipals el passat dijous 7 de setembre a la tarda.
Amb la presència dels dos directors dels centres educatius, es va fer un reconeixement a Sílvia Botifoll Pinya de l’Escola Montcau la Mola i Berta Sánchez Fuentes de l’Institut Matadepera, que van treure un 9,40 i un 8,70 a la Selectivitat. Pel que fa als treballs de recerca, el més ben valorat de l'Institut va ser el de Ricard Val Prieto amb el títol "Influeix la mida i la forma dels objectes en el seu refredament?". I per part del Montcau-La Mola, Maria Dinarés Pomés amb el treball "Què és la llum?
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Matadepera
Música, esport i cultura per a la Festa Major de Matadepera
-
Matadepera
Honors al màrtir que dona nom al cim
-
Matadepera
El govern de Matadepera reclama a la Generalitat un cànon de residus més just
-
Matadepera
Veïns i oposició alerten del risc d’incendi per acumulació de troncs
-
Matadepera
Crisi de govern per una tala de pins il·legal a Matadepera
-
Matadepera
L’oposició de Matadepera segella un pacte amb una plataforma veïnal per revertir el polèmic model de residus