Els comerciants de Matadepera volen un pla de mobilitat
Una quinzena de botiguers reclamen millorar l’accessibilitat al poble
- “Ca n’Aurell no té identitat de barri, a vegades, i té molts recursos”
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2023 a les 20:24
Millorar l’accessibilitat a l’eix comercial establint un pla de mobilitat. Aquesta és una de la trentena d’iniciatives, necessitats i queixes que botiguers de Matadepera van mostrar durant una reunió que va tenir lloc al Casal de Cultura el passat 20 de setembre.
Hi estaven convocats tots els establiments comercials, de serveis i restauració del poble. Segons informa el web municipal, la trobada va estar presidida pel regidor de Promoció Econòmica i Comerç Jordi Mercader, i la tècnica del servei Myriam Baez.
Mercader va explicar que l’objectiu de la reunió va ser “conèixer les necessitats i inquietuds del comerç del poble, compartir idees, prioritzar objectius, i escoltar les necessitats per plantejar eines per poder implementar millores”.
Notícies recomenades
-
Matadepera
Les obres d'Octavi Intente omplen Matadepera en el 30è aniversari del Col·lectiu d'Art
-
Matadepera
Aprovats els pressupostos de Matadepera per a 2026: 18,7 milions d’euros
-
Matadepera
Queixes pels canvis en la línia de bus que connecta Terrassa i Matadepera
-
Matadepera
Mor l’artista matadeperenca Mercè Elias Freixas als 91 anys
-
Matadepera
Crema la xemeneia i el fals sostre d'una casa de Matadepera
-
Matadepera
S’arranja el carril lateral de la riera a Matadepera