Cinquanta donacions de sang a Matadepera
El Banc de Sang i Teixits, Bombers de Matadepera i l’Ajuntament de Matadepera va organitzar una nova jornada de donació de sang al Casal de Cultura
- Roba un pernil per pagar droga a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2023 a les 14:24
El Banc de Sang i Teixits, Bombers de Matadepera i l’Ajuntament de Matadepera va organitzar aquest passat dissabte al matí una nova jornada de donació de sang al Casal de Cultura. Segons informa el mateix Ajuntament a la seva web municipal, de les 55 persones que s’hi van acostar, es van produir 46 donacions de sang (2 de les quals era el primer cop que ho feien), i 1 va fer donació de la medul·la òssia. Això farà que 138 pacients se’n puguin beneficiar.
Les entitats organitzadores s’han mostrat molt satisfetes per aquesta jornada, que va exhaurir tots els torns. També fan una crida per a què, qui ho desitgi, s’acosti a la Mútua de Terrassa, que ofereix la possibilitat de donació de sang els dies feiners.
Les donacions contribueixen a assegurar que totes les persones ingressades als hospitals tinguin sang per a operacions i tractaments. Avui hi ha poc més de 5.000 unitats a les neveres del Banc de Sang, una xifra lleugerament per sota del nivell òptim, que se situa al voltant de les 8.000 unitats.
Notícies recomenades
-
Matadepera
Les obres d'Octavi Intente omplen Matadepera en el 30è aniversari del Col·lectiu d'Art
-
Matadepera
Aprovats els pressupostos de Matadepera per a 2026: 18,7 milions d’euros
-
Matadepera
Queixes pels canvis en la línia de bus que connecta Terrassa i Matadepera
-
Matadepera
Mor l’artista matadeperenca Mercè Elias Freixas als 91 anys
-
Matadepera
Crema la xemeneia i el fals sostre d'una casa de Matadepera
-
Matadepera
S’arranja el carril lateral de la riera a Matadepera