Dues de les regidores de Junts per Matadepera continuen al govern
Núria Garcia i Dolors Martí es desvinculen de la decisió del partit d'abandonar l'equip de govern

- Dues de les regidores de Junts per Matadepera continuen al govern
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2024 a les 17:25
Actualitzat el 16 de maig de 2024 a les 15:39
Dues de les regidores de Junts per Matadepera, Núria Garcia (Cultura i Festes i Benestar Social), i Dolors Martí (Educació i Formació, i Ocupació), seguiran al govern de Matadepera.
Garcia i Martí van fer públic aquest dimecres un comunicat on expliquen la seva posició i es desvinculen així de la decisió que va prendre la militància del partit dimecres passat en una consulta interna, en què va demanar que Junts per Matadepera abandonés l’equip de govern i anés a a l’oposició.
En el comunicat, Núria Garcia i Dolors Martí qualifiquen “inoportú” el moment triat per ferla consulta, tenint en lloc que es va fer abans de les eleccions al Parlament. A més, refermen la seva voluntat “de seguir treballant pel poble des d’un equip transversal, respectuós i independent, on s’escolten totes les veus”. Per aquest motiu, les dues regidores afegeixen:”Mantenim el nostre compromís amb els matadeperencs amb la voluntat de servir-los”.
En canvi, Eva Brugal, regidora d’Obres i Serveis, en un comunicat també difós al mateix moment apunta que “davant d’aquest plantejament polític, la tasca per la qual se m’havia demanat col·laborar considero que passa a segon terme, i és per aquest motiu que renuncio a la meva acta de regidora permetent als polítics gestionar els pròxims passos que el partit ha de prendre”. Brugal ha volgut agrair “el suport incondicional de l’alcalde Guillem Montagut i de totes els membres del govern actual”.
Amb la renúncia d’Eva Brugal, la següent persona a la llista de Junts per Matadepera és la independent Maria del Carme Jiménez Montilla.
Pel que fa a Gabriel Pirla, ja en el seu moment va manifestar acatar la decisió del partit.
Junts per Matadepera, per altra banda, ja estava al corrent de la decisió dels regidors i ben aviat emetrà un comunicat al respecte.
Notícies recomenades
-
Matadepera Recullen 190 quilos de roba usada a Matadepera
-
Matadepera Matadepera es prepara per convertir-se en una vila intel·ligent
-
Matadepera Detinguts els autors de sis robatoris en habitatges de Matadepera
-
Matadepera Quatre detinguts per robatoris amb força a Matadepera
-
Matadepera Una matadeperenca fa una lectura a la missa del papa Lleó XIV
-
Matadepera Es busquen els legítims propietaris d'alguns objectes robats a Matadepera