ARA A PORTADA
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
-
Terrassa El bomber enverinat a Manresa va estar al parc de Terrassa durant diversos anys Jordi Guillem
-
Terrassa Meritxell Lluís, candidata de Junts per Terrassa: "Confiem que a mitjan 2027 ja es puguin entrar llicències d’obres a Els Bellots II" Pilar Màrquez
-
-
Jo juraria haver llegit que el nou sistema de comptadors intel·ligents i mercat sofisticat ens faria més eficients, sostenibles, competitius i no sé quantes coses més, inclòs, per suposat, que tindria la gràcia d'abaratir l'electricitat. Bé, no ho juraria, no, només cal buscar una mica al Google€ També juraria, però ja se sap que la memòria és molt traïdora, que el rescat de caixes i bancs no només no ens costaria ni un euro, sinó que encara faríem un bon negoci. Aquí, quan ens hi posem, ens hi posem€ I seguiria jurant i jurant que recordo infinites promeses en el mateix sentit. Tranquils, que sabem el que fem i això serà la repera. Les pensions? No patiu, les financem amb deute i cap problema. Les retallades? Res, quatre ajustos comptables, fets amb la major delicadesa possible. L'AVE? Un negoci monumental, la millor cosa que s'ha fet mai, una font de beneficis incalculables€ La bombolla immobiliària i financera? Igual: la millor època que ha viscut aquest país en segles, prosperitat a dojo, creixement, benestar€ I, clar, arriben uns dies de fred i resulta que les elèctriques fan l'agost i ens prenen el pèl a gran escala. Però no patim: el Govern, sempre atent a defensar els interessos dels ciutadans, ja ha pres mesures. És a dir, amb una mica de sort, encara ens costarà el doble: cada vegada que s'hi posen ens arruïnen una mica més. Mentrestant, ens donen unes quantes lliçons sobre la superior eficiència de l'empresa privada, del liberalisme, dels mercats i de la mare i el pare que els van parir a tots plegats. Tenen la cara més dura que el ciment subvencionat. I els resignats ciutadans què fem? Res. Anar per la casa apagant llums o estudiant a quina hora surt més barat posar una rentadora. És a dir: coses absolutament inútils en un dels països on es paga més cara l'electricitat i on tot, tot, s'assembla cada dia més a un saqueig pirata, amb la benedicció de la gran coalició d'interessos estatal i autonòmica i totes les portes giratòries del planeta. Però això deuen ser paranoies nostres, perquè el país va cada dia millor. És evident, oi?
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Altres opinions
- El Canyut, els futbolistes i en Warhol Jordi Flores
- “Vuelve la burra al trigo” Ramon Bosch
- De tot fa cinquanta anys Salvador Cardús Ros
- L’orgull de viure sense demanar permís Nieves García Aguilera
- Menjadors escolars: la pròrroga en safata
- L’aeroespacial és el sector de les oportunitats per a la indústria Jordi Voltas
- Amb el fred fan l'agost · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.