Minyons de Terrassa ofrecieron el sábado, en la Diada del Mercadal de Reus, una actuación excelente que confirma su buena forma y apunta grandes expectativas parala nueva e inesperada Diada de la Nova Atenas, que los malva organizan el domingo en el Parc de Sant Jordi.
El castell estelar de Minyons en Reus fue el nou de vuit, descargado en segunda ronda, con gran dominio técnico del tres central. Antes, en la primera ronda, los malva habían descargado sin problemas el tres de nou amb folre que hace el número quince de la temporada.
En la tercera ronda, Minyons realizaron el quatre de nou amb folre, que tuvo algunas dificultades más que los anteriores, pero que resolvieron sin problemas. El pilar de set amb folre final, perfecto, tuvo el estreno de una nueva aixecadora. La anécdota de la actuación: Minyons llegaron al lugar con retraso ya que su autocar se quedó sin gasolina (el percante, por cierto, coincidió prácticamente con el lanzamiento del vídeo de la colla que parodia el corto de la CUP, en el que la furgoneta que los transporta también se queda sin combustible).
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | Castells i falles als carrers de Terrassa per l'inici de la XXXII Diada Emili Miró Lluís Clotet
-
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
Publicat el
06 d’octubre de 2015 a
les 19:24
Notícies recomenades
-
Terrassa
Alfredo Vellido, catedràtic d’intel·ligència artificial: “Dir que la IA superarà la intel·ligència humana en cinc anys és un brindis al sol"
-
Terrassa
El nou MNACTEC comença pel Vapor: “En realitat són dos museus en un”
-
Terrassa
Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, de la Diada catalana a la de l'Avi Emili
-
Terrassa
FOTOS | Arròs, marisc i cargols
-
Terrassa
Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots"