Lo iban a identificar y él se rebotó, y terminó detenido por agredir a unos agentes de la Policía Municipal en Ca n'Anglada.
Unos guardias realizaban el martes tareas de vigilancia cuando observaron a un tipo que les generó suspicacias, pues algunos indicios apuntaban a él como sospechoso de implicación en unos atracos. Los agentes se dirigieron al individuo y procedieron a identificarlo en la calle de Sant Cosme.
No fue fácil. Según fuentes policiales, el sospechoso se resistió y acometió a los agentes, que lo redujeron y detuvieron por atentado, resistencia y desobediencia. El individuo, de origen magrebí, fue trasladado a la Jefatura. En el cacheo se le intervinieron 0,5 gramos de marihuana.
ARA A PORTADA
-
442 establiments amb escurabutxaques a Terrassa: "Estan preparades per a persones que no poden gastar gaire" Aketza Martín
-
-
-
Terrassa, la quarta ciutat de Catalunya on més electricitat es defrauda amb cultius de marihuana Redacció
-
Tall de trànsit a la plaça de Josep Freixa i Argemí i dels carrers de Volta, de la Rasa i Nou de Sant Pere Redacció
Publicat el 21 d’octubre de 2015 a les 20:35
Notícies recomenades
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | Un alcalde repetidor i impulsor d’un col·legi
-
Terrassa “És una feina avorrida, però no és dura”
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa "Joc de cartes" al Vallès: Marc Ribas s'oblida de Terrassa