Más de 800 personas de todas las edades se implicaron en la mañana de ayer en la tercera edición de la Cursa per la Justícia Social, organizada por el sindicato de CCCO y Prodis. Los participantes, que aportaron cada uno cinco quilos de alimentos y un euro en la inscripción, se concentraron en la avenida de Béjar del Pla del Bonaire y recorrieron cinco kilómetros por una buena causa, contribuir a llenar El Rebost para las familias necesitadas.
La cursa contó con la presencia del secretario general de CCOO, Juan Carles Gàllego, y del alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, así como varios concejales, entre los cuales estaban Miquel Sàmper y Dani Nart que colaboraron con los usuarios con discapacidad de Prodis.
Gàllego ha remarcado la importancia de la convocatoria que "permite visualizar en la calle valores como la solidaridad y el apoyo a la población más desfavorecida". Ballart, por su parte, ha mostrado su satisfacción por el éxito de participación y ha destacado que "en esta carrrera no se viene a ganar un trofeo sino una batalla social".
ARA A PORTADA
-
Front comú a Terrassa pels peatges: “S’haurien d’aixecar mentre Rodalies no funcioni bé” Pilar Màrquez
-
Tot el que has de saber de la preinscripció escolar 2026-2027: portes obertes, xerrades informatives i calendari Redacció
-
-
-
Indignació i cansament entre els usuaris de l'R4: "A la feina ho entenen, però ja comencen a estar farts" Arnau Fort
Publicat el
03 d’abril de 2016 a
les 15:01
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa preveu construir 200 nous habitatges al Roc Blanc
-
Terrassa
Vuit nous diaques s’ordenen a Terrassa: "Un gest transgressor en el món actual"
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa renoven els òrgans de govern de la colla
-
Terrassa
El terrassenc Xavi Coral explica com 3Cat obliga els seus presentadors a perdre la vergonya: "Estem convivint despullats"
-
Terrassa
Crida per identificar l'autor de l'homicidi d'una dona: vist en un caixer de Terrassa
-
Terrassa
FGC registra un 8% més de passatgers a Terrassa durant la crisi de Rodalies