►Al forn. Tallem la part més dura dels espàrrecs i els rentem. Després els escorrem i els posem a bullir amb aigua i sal fins que estiguin tous, els amanim amb oli, sal i pebre negre i els posem en una plata. Seguidament, afegim trossos de pernil salat per damunt dels espàrrecs i els posem a dins del forn, a uns 200 graus. Ho deixem uns cinc o deu minuts, segons el nostre gust.
►En crema. Tallem una ceba a bocins i la sofregim. Trenquem la part inferior dels espàrrecs i aprofitem la part superior. Els tallem i incorporem a la ce-ba. Fem a daus dues patates i també les hi afegim. Li fem unes voltes, cobrim amb aigua, salpebrem i deixem bullir durant uns 20 minuts. Ho triturem i ho passem per un colador de malla ben fina. Hi afegim un rajolí de crema de llet per fer-lo més cremós.
►Fregits. Netegem els espàrrecs. En una paella posem una mica d’oli d’oliva, col•loquem els espàrrecs un al costat de l’altre i deixem que es facin durant uns minuts per tots dos costats. El temps és segons les nostres preferències, segons si els volem cruixents o més fets. És important fer-los a foc baix, perquè es facin bé per dins. Hi podem incorporar pernil salat, bolets o gambes, cuinat prèviament.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’abril de 2016 a les 22:00
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana