También hoy, a las ocho de la tarde, en la sala Julio Romero de Torres (Centro Andaluz de Nueva Carteya, c/Huelva, 35)), que coordina Valdor, se inaugura una exposición colectiva. Podrá verse hasta el día 29.
El domingo, Amics d'en Ferran también organiza una caminata solidaria al Mont-Rodon (nueve kilómetros). Salida a las ocho de la mañana de la plaza de Benito Martínez.
Dos salas de arte de nuestra ciudad tienen inauguraciíon esta tarde. A las siete, en Estudi Tigomigo (c/Viveret, 17), se abre "L'empremta d'una passió", una exposición de los artistas del coletivo Entinta Edicions d'Art. El acto inaugural incluye un recital de los poemas "Luz" de Jorge León Gustà, "Saba" de Sònia Moya, "Alfa...Omega" de Queta Garcia y "Trasbalsa'm tanta brisa" de Glòria Coll Domingo. Estos poemas han inspirado las obras de arte que se exponen, realizadas por Nancy Sanjuan, Silvia Martinez Vilajuana, Mercedes Ruano y Entinta Entinta Entinta.
Hoy a las 9.30 de la noche, en el teatro de la escuela Joan XXIII, el grupo Sin Memoriam Teatre Band representará la obra "Donde está Pepi?". La función es gratuita, con solicitud de un donativo de cinco euros para la ong Amics d'en Ferran, que desarrolla un proyecto de alfabetización en el barrio de Sam Sam, de Dakar.
ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 02 de juny de 2016 a les 19:12
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa