El grupo terrassense Sense Sal abrió el viernes, a medianoche, los conciertos del Parc dels Catalans. Los jóvenes miembros de la formación, encabezados por los cantantes y guitarristas, Ignasi Cabanes y Alícia Rey, regalaron al entregado público una actuación cargada de energía, vitalidad, optimismo y desenfado.
Como un soplo de aire fresco en la primera noche musical de la Festa, la banda abrió con el tema "Brilla Salvatge", de su último trabajo, titulado "Crida amb mi". Siguieron canciones como la propia "Crida amb mi", "Lluny", "Huracà", "Senyor Morse" o "Tinc un nou pla", que inició y cerró el concierto.
Fue más de una hora y cuarto de música imparable que hizo saltar, cantar y hasta hacer coreografías al público asistente, mayoritariamente joven. Resultó un buen regalo de aniversario para Ignasi, cantante y guitarrista del grupo, que ayer cumplía 23 años.
La revitalizante actuación de Sense Sal dio paso la noche del sábado en el Parc dels Catalans a la cantante madrileña Edurne, la gran apuesta musical de esta Festa Major.
Sense Sal derrocha energía sobre el escenario del Parc dels Catalans en un vibrante concierto
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2016 a les 11:56
Notícies recomenades
-
Terrassa Busquen més espais a l’Hospital per aparcar mentre es fan obres
-
Terrassa Joves de Terrassa amb el papa: “És un regal”
-
Terrassa Onada de robatoris a l’interior de vehicles al barri de la Cogullada
-
Terrassa Tres persones denunciades per intent d’ocupació d’un habitatge a Terrassa
-
Terrassa Desmantellen a Terrassa una branca d’una xarxa internacional dedicada al tràfic de cocaïna
-
Terrassa FGC busca maquinistes pel servei Lleida-Terrassa