En una Festa Major en que los grupos egarenses han cobrado una relevancia especial, en el programa no podía faltar Doctor Prats, una de las bandas de Terrassa más destacadas del panorama musical. Liderada por Marc Riera, la formación hizo un repaso del repertorio incluido en los dos álbumes que por ahora tienen en el mercado ("Patates amb peix", publicado en 2015 y autoeditado; además de "Aham Sigah", lanzado este año con "Música Global"). Fue en un concierto que comenzó el domingo a las once de la noche en una Plaça Nova que presentaba una buena entrada.
La actuación, gratuita, empezó con el tema "Ara!", del álbum "Aham Sigah". Le siguieron canciones como "M'he trobat", "Doctor Prats", "Botifarra de pagès", "Protagonista" y "Singalele", entre otras.
Marc Riera, líder de la banda, recordó que hace sólo dos años él y los suyos estaban sentados en un bar de la Plaça Nova planificando cómo sería la grabación de su primer disco. "Vosotros sois los protagonistas de nuestro sueño", dijo al público, que no paró de bailar durante toda la noche. Hasta hubo varios pilares "castellers".
Ya en los bises sonó "No n'hi ha prou" y la pegadiza "Rockamboleska" ("Rockamboleska, ja sona la nostra cançó/ Rockamboleska, la traca de festa major").
La música fusión de Doctor Prats, con ritmos que van del "rock" al "reggae", pasando por el "funk" y el "ska", se prolongó aproximadamente por una hora y media en la Plaça Nova. Hubo una sorpresa final, ya que los miembros de la formación quisieron compartir tan especial cita en su ciudad con los chicos de Sense Sal, otro de los grupos terrassenses que han tocado en una Festa Major que este año se ha impregnado de un intenso sabor local en el plano de la música. Una foto sirvió para inmortalizar el momento.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
04 de juliol de 2016 a
les 21:15
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions