La programación "Som estiu! 2016", organizada por el Ayuntamiento, lleva hoy la magia a Roc Blanc. En la plaza del mismo nombre, Màgic Sergio ofrece "Simplement màgia", un espectáculo -el segundo de creación propia de este artista terrassense- que estrenó el año 2003 en la sala Crespi de nuestra ciudad, y que desde entonces no ha dejado de rodar por diversas localidades.
"Simplement màgia" es un montaje para público adulto con grandes ilusiones -los números más espectáculares- pero que también incluye manipulaciones, magia cómica y de ilusionismo en general. Mâgic Sergio, venido al mundo como Sergio Rodríguez, es un artista de 28 años, que comenzó a hacer trucos a los 6, cuando le regalaron una caja con juegos.Desde entonces, la magia no le ha abandonado.
LOS DATOS
Espectáculo: "Simplement màgia"
Artista: Màgic Sergio
Fecha: Hoy, a las 9.30 de la noche
Lugar: Plaza del Roc Blanc
Organiza: Ayuntamiento, con colaboración de la a.vv.
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
28 de juliol de 2016 a
les 18:55
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat