L´Enric (a l´esquerra de la imatge) i el Francesc (a la dreta) són dos germans bessons que van néixer el 25 de setembre de 1997. Actualment, tots dos estudien un Cicle Formatiu de Grau Superior d´Animació d´Activitats Físiques i Esportives (AAFE).
L´Enric i el Francesc s´assemblen força, per això asseguren que els han confós milions de vegades. "A molta gent, els costa diferenciar-nos al principi però quan ens coneixen i ens veuen moltes vegades ja ens acaben diferenciant. El Francesc té la cara més rodona i ara portem pentinats diferents", expliquen.
Els dos bessons, que tenen un germà més gran (al centre de la fotografia), no només comparteixen trets físics sinó també de caràcter. "Al principi, amb les persones que no coneixem acostumem a ser més reservats però quan agafem confiança som persones molt extravertides. A més, compartim gustos i aficions", assenyalen.
L´Enric i el Francesc tenen un vincle molt especial i estan molt units. De fet, "el 90% del dia, el passem junts i sempre compartim tot el que ens passa", asseguren. És més "quasi sempre fem coses junts, podríem dir que ens necessitem i ens protegim l´un a l´altre", destaquen.
Preguntats per la telepatia que es diu que tenen els bessons idèntics, responen que "això és una llegenda urbana. De vegades, sense dir-nos les coses, pensem i acabem dient el mateix, però això només passa en situacions puntuals".
Enric i Francesc Vega: "Quasi sempre fem coses junts, ens necessitem i protegim l´un a l´altre"
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de febrer de 2017 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana