A més del seu propi Màster en Animació i Efectes Visuals, de 800 hores de durada, dirigit per Júlia Francino (co-fundadora de l'estudi Bicoté) i adreçat a professionals del sector audiovisual, autodidactes, enginyers, informàtics i altres llicenciats que vulguin completar la seva formació en aquest àmbit amb una immersió integral, l'ESCAC ha inaugurat recentment el "laboratori d'efectes especials", que és una sala totalment equipada per a la producció d'efectes visuals.
Aquest "laboratori" és a disposició de tots els graduats del centre que vulguin desenvolupar els seus propis projectes extracurriculars o bé participar en la post-producció de llargmetratges, curts, spots publicitaris i videoclips d'ESCAC Films.
Les pràctiques estan tutelades per Lluís Castells, ex-alumne del centre i supervisor d'efectes visuals que ha intervingut en títols como "Warcraft, el origen", "Un monstre em ve a veure", "Anacleto, agente secreto", "Lo imposible", "Eva", "Garbo, el espía" o "El orfanato", entre d'altres. Ha guanyat tres Goya i dos Gaudí.
Avui en dia els efectes especials són l'especialitat cinematogràfica que dóna feina a més gent. Només cal veure els títols de crèdit finals de les pel.lícules: la llista de tècnics sol ser inacabable.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juliol de 2017 a
les 19:29
Notícies recomenades
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri